- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

سازمان‌های حقوق بشری ابزاری در دست غربی‌ها هستند

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند؛ حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: همانطور که امام راحل فرمودند؛ پیام اصلی غدیر ارائه الگوی حکومت عدل است و برای رسیدن به آن هدف باید تلاش کرد.

وی اظهار داشت: تسلیم در برابر ولایت الهی و معصومین نجات بخش دنیا و آخرت است و مردم ایران اسلامی به این وعده الهی باور دارند و در دنیا عزتمند شدند.

امام جمعه نهاوند افزود: امام خمینی(ره) در مورد ولایت یک جمله مهم دارند که می فرماید؛ ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است یعنی همانطور که اطاعت از رسول الله واجب بود اطاعت از فقیه جامع الشرایط هم واجب است.

وی بیان داشت: عید غدیر اعظم اعیاد است و اجرای مراسمات و جشن‌های این روز بسیار مهم است.

حجت الاسلام مغیثی در بخش دیگری از خطبه ها گفت: در هفته اخیر ایران به عضویت پیمان شانگهای درآمد که خبرخوبی بود و بعد از خیانت‌های غربی‌ها روابط ما با شرق بیشتر شده است.

امام جمعه نهاوند افزود: غربی‌ها فقط به دنبال منافع خود هستند ولی منافع ما در ارتباط با کشورهای شرقی بر اساس منافع مشترک و متقابل است.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به ادعاهای حقوق بشری غربی‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: اعتراضات مردم فرانسه را اصلا اجازه ندادند در مجامع جهانی حقوق بشری مطرح شوند و موضوع قرآن سوزی را هم اصلا مطرح نکردند.

امام جمعه نهاوند ادامه داد: جنایت صهیونیست‌ها در جنین را هم اصلا محکوم نکردند و این واقعیت حقوق بشر غربی است ولی در مورد مسائل داخلی کشورما مدام اظهار نظر می‌کنند.

وی در پایان گفت: سازمان‌های حقوق بشری ابزاری در دست غربی‌ها هستند و در خدمت منافع آنها عمل می کنند.