- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

اهدای ۵۰۰ پک لوازم‌التحریر به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان به دانش‌آموزان کم‌برخوردار نهاوند

محمد قیصری در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند گفت: در آستانه‌ی شروع سال تحصیلی جدید، بار دیگر نسیم مهر و محبت و انسان‌دوستی از جانب خانواده نیکوکار و خیّر معلم زنده‌یاد داود عصاری و دوستان و همراهان خیر این خانواده، وزیدن گرفت و با هدف حضور بدون دغدغه‌ی همه‌ی دانش‌آموزان در کلاس‌های درس، طی اقدامی خداپسندانه و خیرخواهانه، به همت این خیرین عزیز، ۵۰۰ بُن پک لوازم‌التحریر به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان تهیه شد. 
 
وی ادامه داد: با صلاحدید خیرین محترم و نماینده محترم ایشان در شهرستان، بعد از هماهنگی های لازم، این بن ها جهت اهدا به دانش‌آموزان کم‌برخوردار، در اختیار ادارات آموزش وپرورش، بهزیستی، هلال احمر و مؤسسه خیریه رهروان زینبی دوخواهران قرار گرفت.
 
مدیر آموزش وپرورش نهاوند ضمن تشکر و قدردانی ویژه از خانواده‌ی محترم معلم زنده‌یاد داود عصاری و دوستان و همراهان محترم ایشان، از تمامی خیرین عزیزی که به دانش‌آموزان کم برخوردار جهت آغاز مهری پرشور و نشاط و بدون دغدغه کمک می کنند، تشکر و قدردانی کرد.
 
▫️گفتنی است، در سه سال اخیر، خانواده محترم معلم زنده‌یاد داود عصاری و دوستان و همراهان ایشان _ جدای از کمک هایی که به مراکز درمانی و ورزشی و مؤسسات خیریه داشته اند _ حدود ۵ میلیارد تومان کمک های نقدی و غیرنقدی به مدارس و دانش‌آموزان کم‌برخوردار شهرستان نهاوند، اهدا کرده‌اند.