- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

امت اسلامی در برابر دشمنان جبهه واحد باشد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: جنایات صهیونیست‌ها در غزه نتیجه اختلاف و تفرقه در بین کشورهای اسلامی است.
 
وی اظهار داشت: باور داشته باشیم که وحدت رمز پیروزی است و این اختلاف باعث جنایت‌های بیشتر صهیونیست‌ها شده و آن‌ها را برای تداوم خون‌ریزی ترغیب می‌کند.
 
امام جمعه نهاوند افزود: حفظ وحدت امت اسلامی ضروری است و باید امت اسلامی جبهه واحد و محور مقاومت باشند و در برابر استکبار صف واحدی تشکیل دهند و هر جا این وحدت قوی‌تر باشد دشمن ناامید‌تر‌ می‌شود.
 
وی ادامه داد: امروز مسئله اصلی امت اسلامی فلسطین است و نباید نسبت به امور آن‌ها بی‌تفاوت باشیم چون حمایت از مظلوم توصیه دین ما است.
 
حجت الاسلام مغیثی گفت: امروز صهیونیست‌ها با اجازه آمریکایی هیچ حد و مرزی برای جنایت‌های خود قائل نیستند و دیدید در لبنان چه فاجعه‌ای رقم زدند و وسایل ارتباطی مردم عادی را منفجر کردند و چندین نفر را شهید و زخمی کردند.
 
وی در پایان با اشاره به شروع سال تحصیلی اظهار داشت: وظیفه آموزش و پرورش برای تربیت نسل کارآمد و متدین بسیار مهم و اثرگذار است.