- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

دستگاه های اجرایی نهاوند در مطالبه گری برای دریافت اعتبارات ملی ضعیف عمل کرده اند

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، علیرضا نثاری نماینده مردم نهاوند در مجلس در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته خبرنگار گفت: بر نمی تابم در منطقه ای در کشور به مردم نهاوند و جایگاه رفیع این شهرستان در ادوار مختلف تاریخ بی احترامی و یا ظلمی شود.

نثاری با بیان اینکه نماینده به تنهایی هیچ کاره است و باید یک فرماندار و بخشدران انقلابی، شجاع و کاردان و رسانه های قوی و شجاع در کنارش باشند، افزود: سهم استاندار همدان برای توسعه نهاوند محفوظ است که در سالهای گذشته انجام نشده است.

وی ادامه داد: چرا سهم شهرستان نهاوند از مصوبات سفر رییس جمهور شهید اعلام نشده است و چرا باید توسعه نهاوند قربانی منافع شخصی شود.

نماینده مردم نهاوند با اشاره به مشکلات شهرستان در بحث سدگرین، راه های مواصلاتی، راه آهن، واحد فراوری دولومت، دانشگاه ها و آموزش عالی، معادن ، سرابها و اماکن گردشگری و…همگی در دوره های گذشته قرار بوده توسعه و ایجاد اشتغال و رونق شهرستان را فراهم کنند ولی الان به دلایل مختلف مشکلات زیادی را برای مجموعه مدیریتی شهرستان ایجاد کرده است.

علیرضا نثاری اظهار داشت: این حق مردم نهاوند است که در یک فضای شاد و توسعه یافته و امکانات مناسب زندگی کنند در نهاوند با این همه ظرفیت در حوزه محصولات کشاورزی و باغی هنوز صنایع تبدیلی نداریم!نم