- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

ستاد اوقات فراغت شهرستان نهاوند به فراموشی سپرده شده است

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، شهروز کیانی صبح شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان نهاوند، گفت: تا روزی که مسئولیت داریم خادم مردم هستیم و وظیفه داریم که برای مردم خدمات رسانی کنیم و هیچگونه کوتاهی از مدیران در انجام وظایفشان پذیرفته نیست و باید تمام توان و تلاشمان را بگذاریم تا اگر خللی وجود دارد برطرف شود و راه برای مدیران بعدی هموار شود.

 
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار در ادامه با اشاره به تشکیل ستاد اوقات فراغت در شهرستان بیان داشت : در اولین فرصت ستاد اوقات فراغت شهرستان تشکیل شود، متأسفانه ستاد اوقات فراغت شهرستان به فراموشی سپرده شده است. 
 
وی افزود: این ستاد باید تشکیل شده و سپس عملکرد اعضای ستاد اوقات فراغت را ارزیابی کنیدو از دستگاه هایی که بیشترین همکاری ها را داشته اند، تجلیل نمائید.
 
کیانی در ادامه اظهار داشت: کانون های پرورش فکری ظرفیت های بسیار خوبی برای شهرستان هستند از این ظرفیت های مهم استفاده نمائید.
 
وی افزود : بخشداران هم پای کار باشند و از ظرفیت اوقات فراغت در روستاها استفاده کنند.
 
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند بیان داشت: ضرورت دارد یک پایگاه فرهنگی در تفرجگاه‌ها ایجاد شود و اوقات فراغت را رواج دهید و این ظرفیتی که در شهرستان مغفول مانده اند را رواج دهید و از داشته هایی که داریم برای اوقات فراغت، نوجوانان‌ و جوانان استفاده کنیم.
 
کیانی از تکمیل استخر شهرک طالقانی خبر داد و گفت: استخر شهرک طالقانی که سالهاست نیمه کاره رها شده بود امسال با همکاری نماینده مردم نهاوند و مجموعه ی فرمانداری و ورزش و جوانان در هفته دولت در صورت تجهیز افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
 
وی در خاتمه اظهار داشت: در روزهای پایانی دولت سیزدهم تمام توان و تلاشمان را به بکار میبریم تا کارها را به سرانجام برسانیم ، ما هرجا باشیم سرباز نظام هستیم و وظیفه داریم که کارمان را درست انجام دهیم و به مردم خدمات رسانی کنیم.