- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

همه باید به دولت منتخب برای تحقق ایران قوی کمک کنیم

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت الاسلام  عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: به فرموده امام راحل مقابله با استکبار همیشگی است و تا جنگ حق و باطل وجود دارد دشمنی استکبار با ما هم تمامی ندارد.
 
وی اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند امید است رفتارهای رقابتی در دوران تبلیغات انتخاباتی به هنجارهای رفاقتی تبدیل شود و الان رقابت‌های انتخاباتی گذشته و زمان همدلی است.
 
امام جمعه نهاوند افزود: الان باید دست در دست همه دهیم و دولت منتخب را کمک کنیم و همه مطیع ولایت باشیم و خودمان را مسئول بدانیم.
 
وی ادامه داد: حفظ وحدت از ضروریات است تا کارها و خدمت به مردم انجام شود و منظور از وحدت یعنی همه تحت هدایت‌های ولایت فقیه برای پیشرفت کشور به همدیگر کمک کنیم و از دشمن غفلت نکنیم.
 
حجت الاسلام‌  مغیثی ادامه دارد: ایران قوی باید در همه عرصه‌ها پیشرفت کند و قوی شود و مانند مسائل دفاعی در همه عرصه‌ها به جایی برسیم که دشمن قدرت تعرض نداشته باشد.
 
وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به موضوع فلسطین اشاره کرد و گفت: کشتار بی‌وقفه زنان و کودکان در غزه در سکوت سردمداران دنیا ادامه دارد و باید تشکر کرد از ملت مقاوم یمن که مردانه و شجاعانه در‌ کنار مردم‌ مظلوم غزه ایستاده اند.
 
🔸امام‌ جمعه نهاوند در بخش پایانی خطبه‌ها اظهار داشت: از همه هیأت‌های مذهبی و مردم مؤمن نهاوند که در دهه اول محرم مراسم‌های عزاداری امام‌حسین(ع) را باشکوه برگزار کردند، قدردانی می‌کنیم.