- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

راه اندازی اتاق بازرگانی نهاوند در راستای تحقق شعار سال

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند،رئیس اتاق بازرگانی استان در این مراسم گفت؛ اتاق بازرگانی نهاوند باهدف ارتقا وضعیت اقتصادی استان راه اندازی شده است.

 رحیم مرتضایی افزود: نهاوند اقتصاد درون گرایی دارد که با توجه به جمعیتی که دارد می توانست بهتر از این مطرح و ارتقا یابد که حالا به دلایلی این اتفاق به تعویق افتاده و انتظار و امید داریم از این پس با حمایت نماینده نهاوند در مجلس و فرماندار و مسولین شهرستان به رفع موجود در شهرستان منجر شود.

علیرضا نثاری نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی هم با اعلام حمایت همه جانبه خود، هدف از راه اندازی این اتاق را ایجاد یک بستر برای هماهنگی بخش خصوصی با دولتی دانست که با وجود تنوع ظرفیت ها در نهاوند توقع می رفت و باید پیش از این ها فعال می شد که حالا هم انتظار تقویت تعامل و افزایش خروجی و رفع مشکلات فعالان در این حوزه را داریم.

ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند در تاکید و تحقق شعار سال که رهبری فرمایش کرده اند ، این اقدام بسیار مهم و مرتبط است که انتظار می رود شهرستان نهاوند بعنوان سومین شهر استان به جایگاه واقعی خود از نظر داشته ها و ظرفیت ها برسد و مردم هم راضی باشند.

مومنعلی خزایی رئیس اتاق بازرگانی نهاوند هم در این آیین با بیان اینکه پیش از این بازرگانان باید برای گرفتن کارت بازرگانی به همدان مراجعه می کردند ، افزود؛ بازرگانان ما حالا با مراجعه به این نمایندگی در شهرستان به راحتی می توانند ،کارت بازرگانی دریافت کنند.