- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

مردم رئیس جمهوری از جنس شهید رئیسی و رجایی انتخاب کنند

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به دانشجویان اروپایی و آمریکایی گفت: حق و باطل همیشه وجود داشته و دارد و امروز این دانشجویان در جبهه حق و دفاع از مظلومان قرار گرفتند و در این نامه رهبر انقلاب از این دانشجویان قدردانی کرده است.

وی اظهار داشت: با وجود همه سرکوب‌ها، اخراج از دانشگاه، کتک خوردن و برخوردها این دانشجویان همچنان بر ضد سیاست‌های استکبار و صهیونیست‌ها اعتراض می‌کنند و از حق دفاع می‌کنند.

امام جمعه نهاوند افزود: ملت‌های مسلمان راهی جز مقاومت در مقابل دشمنان ندارند و ثابت شده است که هزینه مقاومت از سازش کمتر است و این را به عینه دیده‌ایم.

وی ادامه داد: هرچه در‌ مقابل دشمنان و آمریکا عقب‌نشینی شود آن‌ها جلوتر می‌آیند و تنها راه مبارزه با آن‌ها مقاومت است.

حجت الاسلام مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: مجلس جدید کار خود را شروع کرده است و در روزهای آینده نیز دولت چهاردهم را مردم انتخاب می کنند تا این مجلس و دولت با همکاری بتوانند ایران قوی و با اقتدار را در سطح جهان عزتمندتر کنند.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها بیان داشت: بمباران چادرهای اوارگان در رفح جنایت دیگری بود که با حمایت آمریکا و توسط صهیونیست‌ها انجام شد ولی سردمداران‌ غرب سکوت کرده اند.

وی ادامه داد: مدعیان حقوق بشر ساکت هستند و اشرار صهیونیست‌ها هم هر کاری می توانند انجام می دهند و سازمان ملل هم کاری نمی‌کند.

حجت‌الاسلام مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها اظهار داشت: امیدواریم مجلس جدید،انقلابی عمل کند و برای حل مشکلات مردم قانون‌گذاری کند.