- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

۹۲۷ میلیارد تومان سهم شهرستان نهاوند از اعتبارات سفر ریاست جمهوری است

به گزارش صدای نهاوند، استاندار همدان در جلسه شورای اداری نهاوند گفت:دولت سیزدهم ۶۵۰ هزار میلیارد تومان بدهی از دولت قبل را به ارث برد ولی این بدهی در حال پرداخت است.

علیرضا قاسمی فرزاد ادامه داد: سفرهای استانی ریاست جمهوری منشا خیر و برکت هستند و کارهای زیادی در عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در این دولت انجام شده است.

قاسمی فرزاد ادامه داد: سفر ریاست جمهوری به استان در ۶ مرداد انجام شد که این سفر کم نظیر بود و برای استان پروژه های زیادی تعریف کردیم.

وی افزود: ۱۴ هزار میلیارد تومان در این سفر به استان اختصاص یافت و شهرستان ها هم اعتبارات خوبی در این زمینه جذب کردند.

استاندار همدان بیان کرد: ۹۲۷ میلیارد تومان سهم شهرستان نهاوند از اعتبارات سفر ریاست جمهوری است این اعتبارات به غیر از اعتبارات تملک دارایی است و عمده اعتبارات این سفر برای امسال و سال ۱۴۰۲ است.

قاسمی فرزاد گفت: توهین نشریه فرانسوی به مرجعیت و ولایت فقیه به شدت محکوم است و این توهین به دلیل نقش بی بدیل مقام معظم رهبری در خنثی کردن نقشه های دشمنان است و نشانه کینه دشمنان از شخصیت وارسته رهبر معظم انقلاب است.

وی بیان کرد: ما به عنوان خدمتگذاران استان با خدا و مردم عهد بستیم که به دنبال خدمت به مردم هستیم و به دنبال حاشیه ها نیستیم و ذره ای به حاشیه ها توجه نمی‌کنیم و در مسیر خدمت به مردم تلاش می کنیم و این‌ مسیر خدمت رسانی را با قدرت ادامه می دهیم.