فرماندار نهاوند در گفتوگو با خبرنگار صدای نهاوند در مورد برپایی میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهر نهاوند اظهار داشت:یکی از مشکلاتی که در سیستم اداری وجود دارد کاهش ارتباط ارباب رجوع با مدیران ادارات می باشد که مطالبات و خواسته های مردم در نتیجه نبود این ارتباط رنگ می بازد به همین جهت در میز خدمت یاد شده، مسئولان و کارشناسان ادارات مختلف نهاوند به سئوالات و مطالبات مردم در بخشهای مختلف پاسخ و راهکارهای لازم برای تحقق مطالبات آنان ارائه داده شد.
مراد ناصری گفت: همه مسئولان در نظام جمهوری اسلامی موظفند که برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم خدمت مناسب به مردم، تمام توان و امکانات را برای پاسخگویی به خواسته ها و نیازهای شهروندان به کار گیرند.
ناصری گفت: این اقدام با هدف تکریم شهروندان و پاسخگویی به پرسش های آنها در مورد مسائل مختلف مرتبط انجام شد و بسیاری مسائل و مشکلات مراجعان حل و فصل و برخی از مواردی که نیاز به بررسی و کار کارشناسی داشته باشد ظرف مدتی پاسخ داده می شود.
وی تسریع در خدماترسانی و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمت به مردم را از مهمترین مزیتهای استقرار میز خدمت دانست و گفت: میز خدمت در ادارات به صورت حضوری و الکترونیکی خدمات لازم را به ارباب رجوع ارائه میکند.
فرماندار نهاوند تاکید کرد: از طریق میز خدمت در کمترین زمان ممکن، مطالبات مردم پیگیری و از سردرگمی اربابرجوع به دیگر اتاقهای ادارات جلوگیری میشود.