- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

بنیاد صیانت از حریم خانواده در نهاوند تشکیل شد

به گزارش صدای نهاوند،سیدهادی مصطفوی ظهر امروز در جلسه ستاد صیانت از حریم خانواده شهرستان نهاوند اظهار کرد: مشارکت مردم برای حل اختلافات و دعاوی در قانون آیین دادرسی سال ۹۴ مورد توجه بسیاری قرار گرفته و این مشارکت در حوزه خانواده به صورت بسیار منسجم به آن پرداخته شده است.

وی گفت: از سوی دیگر در بسیاری از حوزه‌ها نمی‌توان با رویکرد انتظامی و قضایی پیش رفت و از طرفی سیاست‌های ریاست قوه قضائیه بحث پیشگیری از جرم را مطرح می‌کند و راهکارهای انجام این امر را پیگیری می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند افزود: بنیاد صیانت از حریم خانواده در چندین شهر استان کار خود را آغاز کرده و توانسته قدم‌های بسیار خوبی در حوزه خانواده و رفع مشکلات آنها بردارد.

وی افزود: بر همین منوال این بنیاد با مشارکت مردم با هدف مقابله و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و خانوادگی و اختلافات خانوادگی در بحث ازدواج و طلاق و سایر امور کار خود را در نهاوند آغاز می‌کند.

مصطفوی خاطرنشان کرد: انجام آموزش‌های قبل و حین ازدواج و در زمان بروز مشکل و اختلافات خانوادگی، ارائه راه حل و مشاوره اثربخش مورد نظر این سمن است که قطعا با مشارکت مردمی در این قالب می‌توانیم شاهد رفع بسیاری از مشکلاتی باشیم که بنیان خانواده را سست و ویران می‌کند.

وی استفاده از ظرفیت مساجد و فعالان این بخش، روحانیت، هیأت امنا و فعالان مذهبی را در این بخش بسیار حائز اهمیت و تاثیرگذار دانست.